Brev:
Skal man købe eller selv lave flerkornsgrød?
23. august 2009
Alder:
6 mdr.
Skal man købe eller selv lave flerkornsgrød?
Hej Helen
Så vil jeg også gerne benytte mig af din ekspertise:-)
Jeg har en lille datter, der i næste uge runder de 7 mdr. (hun er dog født 4 uger for tidligt, så korrigerer stadig lidt mht. maden)
Mit ene spørgsmål er vedr. frokost: her får hun stadig grød (rismel, majsmel, hirseflager) med frugtmos på - men jeg kan se at du mange steder skriver grøntsagsmos til frokost - er det bedre med grøntsagsmos end grød? (hun får grøntsagsmos til aftensmad og har nu i ca. 1½ uge været igang med havregrød til morgenmad)
Og det sidste spørgsmål er vedr. eftermiddagene: her skriver du ofte om en lille portion flerkornsgrød - Er det noget man køber eller kan man lave det selv? I så fald hvordan?
På forhånd mange tak for svar:-)
Mange hilsner
mor til Sarah